reklama

Druhá koľaj

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Krv zhustla mi v tele

Mdloby chytili ma v tejto dobe

Zovrelo mi hrdlo

...dusí ma

No, ja správam sa hrdo!

Jedna slza po líci

...stiekla

Dosť!

...doba vleklá

...dlhá

A ja som tá druhá

Necítim sa

Nepoznám

No teba, od každého rozoznám

Tak zmorený mnou

Nevládny....

Nepoučuj ostatných!

Pozri sa sám na seba

...veď odchádzam od TEBA!

Rozpustená maskara

...pripadám si pristará

Zmáhajú ma mdloby

....konečne sa o mňa pobi!

Necháš odísť?

Prosím....

Ten zvrhlý pocit v sebe nosím

Hlavne sa už rozhodni

...kocky sú hodené!

Rieka plná hnilých rýb

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...nenávisť?

Zasiahnutý šípom presne

....stále niečo tresneš....

....keď som v objatí

Zastavím sa

...len ja

Nie ty!

Petra Vatehová

Petra Vatehová

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  PoéziaÚvahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu