reklama

Memento Mori

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Objal....na rozlúčku zamával

...čiernym závojom mal zahalenú tvár.

Nikdy ani slovo nepovedal,

zjavil sa,

...rozkoš...

Odplavil sa.

Nádejná láska? – klam

Len ma prosím, nesklam!!!

Márne boli prosby vyslovené

márne boli bozky

márne boli sny.

Všetko je stratené

...do tmy!

Nákaza sa šíri

Túžba po krvi mi v hlave hmýri

...žiadaj – dostaneš

Nežiadam, som šelma

BERIEM!

V bezvedomí ostáva...

obeť, teraz som ju vysala.

Z krvi som sa ožrala

Chcem viac! Viac! Viac!

Oh... daj mi pocit blažený

Nech mám pud zažehnaný

Nech mám silu

....ah, keď vidím obeť hnilú

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ex Libris mám spísaný

´´MEMENTO MORI´´

A už ma schytili Nočné mory!

Petra Vatehová

Petra Vatehová

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  PoéziaÚvahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu