reklama

Útek

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Raz, v to zahmlené ráno

Vtedy, bol to ten deň, áno...

Keď sa mi oči plazili po stenách,

Došli na miesto

A teraz stonám

Došli mi oči na miesto prázdne

Vedľa mňa je ničota!

Len prázdno

ticho a samota

Plač sa rozlieva

Smútok tam dolieha

Tešiť sa nebudem

Smútok nezaženiem

Opustil si moje oči

Nechal ich ísť

Ach, v tom tmavom dni

Opustil si telo

Nik ho nepohladí

Tma sa zháňa telo mi obklopuje

Len tma, je ako okova

Nechal si ma tak

Neviem čo robiť

Ak, iba sa tme navždy prizerať

Petra Vatehová

Petra Vatehová

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  PoéziaÚvahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu