reklama

Signum

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)



Rozmarný pohyb mĺkvych pier,

mlčiace rany minulých prehier.

Znejú mi v hlave

Mám na mále.....


Prikryl si ma spŕškou ...necitu

Prehrýzam sa časom,

plávam prázdnou absurditou.

Namočil si ma do tej planej vane pocitov.


Narážam do stien,

prerážam sa svetom.

Piesočnou búrkou zahalená

...stmavená

....minulosťou zocelená.


Zmaril si mi túžby, sny...

Zakryl si ma, keď sme šli.....

Matné farby tichej tmy,

vryli sa mi pod kožu.

Vôňa chladu

... bezsennosť

mraziť ma nemôžu.

Petra Vatehová

Petra Vatehová

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  PoéziaÚvahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu